loading...
دانلود تکست و بیت
TAM TAM بازدید : 27 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

چرا تركم كردی من كه گناهی نداشتم

تو كه هرچی خواستی من به پات گذاشتم  

 

من كه از گل بهت نگفته بودم نازكتر

مگه نمیگفتی با من زندگیت شده شیرین تر

 

خوب میدونم دلت گیر بود جای دیگه

الكی هم میگفتی میخوام تنها باشم تا همیشه


ولی اینا همه بود بهونه های بچگونه

بیخیال داره مارو نگاه میكنه اونی كه تو آسمونه


تا حالاشم داشته مارو میكرده امتحان حتما

پس تو این امتحان تو قبول نمیشی اصلا


از خدا میخوام تقاص این اعمالتو بده پس

آره از هر دس بدی میگیری از همون دست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت ما چگونه است؟ از ته دل بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 622
  • بازدید کلی : 42,998